Η απόλυτη ξεφτύλα! Ο Καψής φωνάζει τον...Μαλέλη (της ...Πετρούλας!) να αναλάβει την ...ΕΡΤ!

Η συνάντηση Καψή-Μαλέλη απέναντι από το Χίλτον. Η πρόταση για την ΕΡΤ και ένας διάλογος φωτιά για Αλαφούζο, STAR και Τζούλια

Επιτέλους ο Παντελής Καψής είδε το φως το αληθινό στο πρόσωπο του Σταμάτη Μαλέλη!

Πριν ο Σταμάτης φύγει για διακοπές ο υφυπουργός αρμόδιος για τη Δημόσια Τηλεόραση του ζήτησε να συναντηθούν.

Πράγματι οι δύο άνδρες συναντήθηκαν σε καφετέρια καβάτζα απέναντι από το Χίλτον.

Εδώ ο Καψής έδωσε λευκή επιταγή στον Σταμάτη:

- Θέλω να αναλάβεις της ΕΡΤ, εν λευκώ. Εκτιμώ απεριόριστα την σταδιαδρομία σου και το γεγονός ότι κατάφερες να συνδυάσεις τον Πάστορα Κουβέλη με την Πετρούλα κι όλα αυτά έχοντας ξεκινήσει από το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα.

- Παντελή, η πρότασή σου με τιμά αλλά θα αρνηθώ. Μου τηλεφώνησε ήδη και συναντηθήκαμε ο Γιάννης ο Αλαφούζος, ο οποίος με θέλει στον ΣΚΑΙ αλλά και στον Παναθηναικό. Θα είμαι συμβουλός του. Μου δίνει μάλιστα και μια εκπομπή για να προβάλω την Σχολή Δημοσιογραφίας μου...

- Μα ο Αλαφούζος έχει τον Παναγόπουλο στο Φάληρο. Εσύ τι ακριβώς θα κάνεις;

- Τον ξέρεις τον Γιάννη τώρα. Έχει τον Τράγκα και τον Παπαχελά. Τον Παπαδημητρίου και την Ακριβοπούλου. Είναι στα πλαίσια του διχασμού που τον διακρίνει σαν μανατζαρέο. Δεν βλέπεις τι κάνει με τον Παναθηναικό; Το έχει βυθίσει το σκάφος.

- Ρε τον μπαγάσα είναι και εφοπλιστής, αλλά θα μου πεις κι αυτοί έχουν τις αδυναμίες τους...Καλά εσύ δεν ήσουνα μέρα παρά μέρα στην εκπομπή της Τσαπανίδου όταν ήταν στον ΣΚΑΙ; Εσύ δεν την πήγες στο STAR;

- Συμβαίνουν αυτά Παντελή μου. Τα ΜΜΕ είναι τίγκα στις αλλαξοκωλιές. Αλλά εγώ με τον ΣΚΑΙ αισθάνομαι ότι επιστρέφω σπίτι μου...

- Ειλικρινά Σταμάτη, λυπάμαι και σου ζητώ να το ξανασκεφθείς. Σήμερα ξεκινούν οι προσλήψεις για την νέα Δημόσια τηλεόραση και το κράτος επιστρέφει σαν μεγάλος μανατζαρέος. Θα προσλάβουμε από την αρχή χιλιάδες κηφήνες για να κάνουμε μια τηλεόραση μηδενικής τηλεθέασης, ώστε να βουλώσουμε στόματα. Αν ερχόσουν κι εσύ, με την Πετρούλα και τη Τζούλια, η Δημόσια Τηλεόραση θα αποκτούσε ακόμη μεγαλύτερο κύρος. Εκπομπές όπως Στην Υγειά μας βρε παιδιά, Η Πετρούλα και τα Αγγούρια και οι Νύχτες με την Τζούλια, θα προκαλούσαν αίσθηση και θα ξεχνούσε ο κόσμος τα μνημόνια. Αυτή είναι η οδηγία που έχουμε πάρει από το Μαξίμου. Να παίζουμε διαρκώς τσόντες-πέφτουν οι σφαίρες σαν το χαλάζι-και να ξεχνιέται ο κόσμος. Συζητάμε ακόμη και με την Μενεγάκη για ένα talk show με τίτλο Σκύψε Ευλογημένη. Θα είναι μια εκπομπή που θα μεταδίδεται ζωντανά από τα στούντιο του Aγίου Όρους...

- Παντελή, αυτές είναι γαμάτες ιδέες και εύχομαι ολόψυχα να πετύχει η νέα Δημόσια Τηλεόραση. Μάλιστα εγώ που ξέρω από τηλεόραση θα σου πρότεινα να δώσετε εκπομπή και στον Καλφαγιάννη, τον συνδικαλιστή με θέμα τον συνδικαλισμό. Θα γίνεται της Πόπης. Και μια και είπα Πόπη θα σου αποκαλύψω ότι ο Χατζηνικολάου δεν θέλει την Πόπη στο STAR γιατί θεωρεί ότι είναι δικό μου παιδί. Μύλος γίνεται...

Νάσαι καλά ρε Σταμάτη. Άφησες την ειδησάρα για το τέλος....


Πηγή

0 σχόλια :

Blogger Template by Clairvo