"Παραμύθια" πίσω απο τα...κάγκελα!

Πώς περνούν στη φυλακή οι VIP κρατούμενοι του Κορυδαλλού Γαβαλάς, Ψωμιάδης, Τσοχατζόπουλος ύστερα από τις αποκαλύψεις ενός πρώην κρατουμένου;


Οι χοροί του Λάκη Γαβαλά, οι «υπουργικές μεταθέσεις» του Άκη Τσοχατζόπουλου και η Cayenne του Παύλου Ψωμιάδη είναι μερικά μόνο από τα περιστατικά που περιγράφει στο "Πρώτο Θέμα" ο - πρώην συγκρατούμενος τους - Χρήστος Ρήγας.

«Ο Άκης ήταν απόμακρος άνθρωπος, δεν είχε σχέση με κανέναν. Θυμάμαι μια μέρα που τον βλέπει ο φύλακας με το κινητό τηλέφωνο (σ.σ. που απαγορεύεται) και του λέει »Σας παρακαλώ, φέρτε μου το κινητό γιατί θα φωνάξω τον αρχιφύλακα». Ο Άκης έκανε τον ανήξερο. Έρχεται ο αρχιφύλακας και του λέει »Κύριε υπουργέ, δώστε μου το κινητό σας». Νευριασμένος τότε ο Άκης γυρίζει και με ένα ύφος πολύ υπουργικό του φωνάζει »Εσένα θα σε στείλω στα Γρεβενά»».

Αυτό δήλωσε στο Πρώτο Θέμα ο Χρήστος Ρήγας που πέρασε 18 μήνες προφυλακισμένος στον Κορυδαλλό κατηγορούμενος για τη δολοφονία ενός αστρολόγου στο Χαλάνδρι. Για την οποία, σύμφωνα με το δημοσίευμα, τελικά αθωώθηκε.

Προσθέτοντας ότι, σε μια από τις σπάνιες συζητήσεις που είχε με τον Άκη, εκείνος του είπε «Μου είχε πει μια μέρα που πιάσαμε την κουβέντα ότι ο Σμπώκος του είχε φάει πολλά χρήματα, περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ, και τα είχε επενδύσει σε ξενοδοχεία».

Όσον αφορά τον Παύλο Ψωμιάδη της ΑΣΠΙΣ, ο Χρήστος Ρήγας θυμάται τι τον άκουσε να λέει «Μια μέρα τον άκουσα που πήρε τηλέφωνο τον γιο του: »Έλα, boy», του είπε »Μην έρχεσαι με το Cayenne στις φυλακές για να μην προκαλούμε»».

Αν και περισσότερο ενδιαφέρον έχει η ιστορία που υποστηρίζει ότι του διηγήθηκε ο ίδιος ο Ψωμιάδης για τον Άκη « Κάποτε ο Άκης πήρε το σκάφος του Παύλου Ψωμιάδη για να πάει βόλτα με μια φίλη του. Μέσα στο μπαρ του σκάφος υπήρχαν διάφορα κρασιά, τα οποία κόστιζαν μέχρι και 5.000 ευρώ το μπουκάλι. Ο Ψωμιάδης μου είπε ότι τον πήρε τηλέφωνο ο Άκης και του είπε »Άσε τα κρασιά των 5.000 ευρώ, εγώ θέλω κρασί που να κοστίζει 20.000 ευρώ»».

Τέλος εξαιρετικό ενδιαφέρον έχει η περιγραφή του για το πως ανέλαβε υπό την προστασία του τον Λάκη Γαβαλά «Όταν πρωτοήρθε μέσα ο Λάκης κάποιοι Αλβανοί και Πακιστανοί άρχισαν να τον πειράζουν και να του κάνουν διάφορα σεξουαλικά σχόλια. Αυτός, πολύ σοβαρός πάντα, δεν απαντούσε σε κανέναν. Τότε τον πήρα εγώ στο κελί μου και τους είπα ότι όποιος τον πειράξει θα έχει να κάνει μαζί μου. Όσο ήμουν εγώ στη φυλακή, ο Λάκης δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα (…) Όταν έπαιρνα το κλαρίνο έπαιζα το τραγούδι »Τα μαύρα μάτια σου». Ο Λάκης με κοίταγε στα μάτια, σηκωνόταν και άρχισε να χορεύει. Σηκώνονταν και οι άλλοι όρθιοι και χόρευαν και χειροκροτούσαν. Ο Λάκης ακόμη και στη φυλακή είναι ένας σταρ. Κάθε Κυριακή στην εκκλησία πηγαίνει καλοντυμένος και περιποιημένος λες και πηγαίνει σε καμία επίδειξη μόδας στο εξωτερικό. Κατά την γνώμη μου είναι θεός και βρίσκεται άδικα στη φυλακή».


0 σχόλια :

Blogger Template by Clairvo